OBJECTES DE
SEGONA MÀ - Tota l’escola
- Els objectes a vendre han
d’estar en bon estat: ni bruts ni trencats.
- Cada objecte durà el preu (un preu raonable) marcat des de casa amb un cartellet apegat.
- Per a fer l’objecte més atractiu i entranyable, a banda del preu, es proposarà a les famílies
mafegir-hi una targeteta relacionada amb la primera vida de l’objecte, de l’estil “Fins ara he
sigut feliç amb en Marc, espere ser-ho també amb tu”, “M’encanta viatjar. Vinc de Picanya i
vaig a....?” “M’encantarà viure amb tu”, etc.
- Penseu si realment és un objecte que algú podria comprar o no abans de portar-lo a l’escola.
- Per a cada objecte caldrà portar un embolcall adient (bossa, caixa...)
- Podeu pensar altres recomanacions.
- Cada objecte durà el preu (un preu raonable) marcat des de casa amb un cartellet apegat.
- Per a fer l’objecte més atractiu i entranyable, a banda del preu, es proposarà a les famílies
mafegir-hi una targeteta relacionada amb la primera vida de l’objecte, de l’estil “Fins ara he
sigut feliç amb en Marc, espere ser-ho també amb tu”, “M’encanta viatjar. Vinc de Picanya i
vaig a....?” “M’encantarà viure amb tu”, etc.
- Penseu si realment és un objecte que algú podria comprar o no abans de portar-lo a l’escola.
- Per a cada objecte caldrà portar un embolcall adient (bossa, caixa...)
- Podeu pensar altres recomanacions.
PAPER RECICLAT
DECORAT - 1r d’ESO
POLSERES DAHRAUÍS
DE PELL
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada